2008-11-06

Längtan

Nu kommer jag börja uppdatera mer konstant bara så Ni vet det.
Men nu till dagen, jag har varit hos tandläkaren. Där jag till min stora förvåning fick reda på att jag varken har några hål eller några hål pågång. Exemplariskt.
Har under veckan varit och hälsat på Lukas, Freddan och Hanna, Swahn och Wångö samt Angelica.
Alltid lika trevligt mina vänner, men det dröjer nog ett bra tag innan jag ser er nästa gång.
På lördag åker jag, med mamma, upp till Lindvallen för att flytta in. Längtar något fantastiskt tills dess, fick idag reda på lite nyheter. Jag kommer jobba med en kille ifrån Gotland, han har under två tidigare säsonger jobbat som nattportie(stavning?!) någonstans i där. Han kommer även vara den jag delar stuga med, får väl hoppas att det är en skön lirare.
Tydligen har huvuddatorn till bowlingmaskinerna gått sönder och reserven är borta, yippiekajej. Kommer vara fullt upp med målning och andra roligheter under någon/ra veckor framöver.
Jag längtar något magiskt.
Vi ses vänner

Inga kommentarer: