2008-11-19

Lindvallen

En vecka är genomförd, och jag trivs. Gudars vad jag trivs, min umgängeskrets är kanske inte den största, jag festar kanske inte hårdast, men jag har roligast på jobbet. Och det har hänt att det har festats, och vänner brukar komma efter en stund. Men ni där hemma, glöm inte höra av er. Både små som stora, alltid roligt att höra en bekant röst.
Håller på som bäst dessa veckorna att renovera bowlinghallen inför säsongen, fick idag in nya käglor (dom gamla har gått minst 5 säsonger:O), nya klot (dom gamla har gått minst 10 år) en ny oljemaskin (har funnits med sedan första oljemaskinen kom, den nya är en kustodian btw) myshörnegrejjer ifrån IKEA för någon måndagslön sådär. Denna säsong kommer bli magiskt, imorgon blir det att försöka få igång oljemaskinen samt fixa iordning nya monitorerna. Det blir riktigt roligt att se resultaten.

Imorgon kommer även ett par vänliga själar hemifrån upp, Erchen och Jocksås. Ska bli trevligt att se dem agera i liften.
Tjenna tjenna.
Nu blir det febrilt uppdaterande

Inga kommentarer: