2008-11-25

Idag öppnar harrys

med Club Tisdag (det har varit öppet helger innan), och istället för att vara där sitter jag hemma i soffan och längtar till sängen. Men det är väldigt väldigt långt dig.

På jobbet har vi nu fått upp två killar som håller på att lägga ny plastfilm och slipa ned ansatsen m.m. Allting för att göra det så läckert som möjligt.
Hade pappa på besök från igår tills idag. Vi satt och bytte "mattan" på bana två. Dom som vet hur det är, fattar vilket arbete det är. Dom som inte vet det, det är bland det jobbigaste jag har gjort!
Men nu är det gjort, och det blev j*vligt bra.
Imorgon tror jag det är dags för bardiskbygge och så är det även dags för finjustering av våra målningar i hallen såhär långt. Lite färg som måste fyllas i m.m.
Imorgon är det även planerat för ett sjukligt jobbigt gympass för mig del.

Men nu är klockan över 9, och min kropp vill bara sova.
Natti natti

1 kommentar:

Anonym sa...

Hampe Stampe... "det jobbigaste du gjort" det är väl fyspassen med medicinbollar på BG ;)
Haha, Övrigt måste jag berömma dig att du fortfarande håller i med samma kostvanor som alltid :)
Hoppas det är fint med dig darlig.. saknar dig!!!