2008-10-03

jetlag och saltbrist

Da har man fatt uppleva tidsskillnaden mellan landerna, vart supertrott igar och gick och var det hela dagen. Slocknade hart vid 21.30, och vaknade forst vid lite efter 7. Skont att fa sova ut, medans mina kompisar sitter och pluggar till sina dykarcert.
Men det laskiga med dagen var saltbristen, dricker massa massa vatten och svettas som en gris, men hade helt glomt bort att det inte bara ar vatska som forsvinner ifran kroppen. Sa nu blir det att knarka i sig massor med jordnotter.
Dagen igar var annars magiskt, vi tog en longtail ut till Raily beach och lag dar och glassade fram tills det var dags for de andra att borja plugga.
Forestall er nastan molnfritt, 35 grader ca, harlig sandstrand vackert vatten och harliga kompisar i en kombination. Den som tror att jag inte njuter av livet just nu har sa fel sa fel.
Dagen kommer spenderas i nagon pool ute i buchen da de andra har sina pooldyk.
Jag tror jag plagar mig fram till att jag kan ta med en bok, lyssna pa min vackra musik och njuta.
Dags att dra ser jag.
Hade bast

Inga kommentarer: