2008-10-23

Dator igen

Sa nu fick jag antligen tillgang till dator igen, var ett par dagar sedan sist.
Har precis varit i patong beach, dar jag och edde har haft turen att fa bo gratis i Olle och Miros hus som dom hyr dar.
Riktigt maffigt, stort hus med egen pool 3 vaningar 2 sovrum stort vardagsrum, m.m. Dock var det franaste med deras hus utsikten, helt klart MAGISK.
Men smakar det sa kostar det, och det ar inte billigt att hyra hus som dom gjort.
Nu har vi iallafall inlett sista fasen pa varan resa (ar ju bara 6 dagar kvar).
Sa nu sitter jag pa ett internet cafe i Ao Nang, ska snart ga och overraska syrran och mamma som inte har en aning om att vi ens befinner oss i samma del av landet. Ska bli roligt.
Imorgon blir det att hyra varsin moppe och upptacka omradet runt Ao Nang, miljon har gar inte jamnfora med nagonting hemma.
Pa schemat under dom sista dagarna star aven dykning och elefant ridning.
Ser fram emot denna sista vecka, men ser annu mer fram emot att fa borja jobba, harliga Lindvallen.

P.s Farmor och farfar, jag ska forsoka uppdatera sa mycket jag kan framover. D.s

Inga kommentarer: