2008-10-03

Disskusion, haircut samt dykning

En liten update sen forra meddelandet.
Igar nar dom andra var pa kurs sa traffade jag en stortskon austaliensare.
Han hade gett upp hela sitt liv fram tills forra aret for att kunna verkligen njuta.
Nar han var 14 hoppade han av skolan och borjade jobba. Han flyttade aven hemmifran da.
Han har aldrig agt en bil, festat max tva ganger per halvar, aldrig rest och levt allmant snalt.
Fram tills forra aret. Nu var han en bit over 30, har levt som backpacker i Sydafrika och Asien i 13 mander. Totalt ska han vara ivag i ca 5 ar. Stortskont, men tror jag skippar det livet anda.
Klippte mig idag, kostade hela 150 bath, frisyren ar som mamma skulle sagt en "gangster" frisyr. Fruktat skont att slippa allt har och grejjer.
Sen imorgon kommer en av resans stora hojdpunkter da jag ska ut och dyka. Forhoppningsvis sa dyker Simon och Ida ifran Nassjo upp och foljer med oss ut da. Vore skitskoj.
Nu ska jag ned till havet, dricka en kall samt lata varmen gora min kropp avslappnad.

Inga kommentarer: