2009-03-31

Kalsonger!

Jahopp, gårdagen var ganska händelselös. Körde ett lättare pass på gymmet, tvättade lite och kollade på film på fäbo.
Idag har väl varit i samma stuk, bara att jag klantat till mig lite...
Började dagen med en orderntlig sovmorgon, läste lite bok och kom i fas.
När jag skulle införskaffa frukost så stod blå band och hande lite promo för deras produkter, och vips så gav dom mig en kasse full med deras produkter, 13 st varma koppen förpackningar, 4 olika såser och en sittdyna. Dock var det bästa att dom delade ut skålar med Chili con Chicken vilket var MAGISKT gott.
Sedan vart det gymmet, pumpade på lite stabilt och kände att svetten började rinna. Kläderna vart dyngsura, vilket jag var väldigt nöjd med ända tills dess att det vart dags att klä på sig efter duschen........ INGA ny underkläder med mig, så vart italiano ett tag tills "jag" (sandra och petra) kom på att stadium givetvis har underkläder. Så då vart det ett par vita boxers för gratisprister av 85 kr.
Sen var Sandra snäll och hjälpte mig att få ett par strumpor och en stencool mössa.
yippiekajej.
Nu är det hårt jobb som gäller, nice.
Ikväll blir det nog en snabbvisit till harpan och kolla läget.
Ska väl försöka med att gymma innan jobbet imorgon, men börjar vid 10 såblir en tidigt morgon.
Hampus "Inte längre kalsonglös" Thorstensson

Inga kommentarer: