2009-03-28

Fotograf

Jahopp, då har man blivit världens bästa fotograf (typ nästan inte alls, men iallafall). Fotade nämligen för efterfesten.se igår, var ganska trevligt.
Tog i runda slängar 250 bilder på lite mer än en timma är personligt rekord (dock raderades hälften pga att jag inte är så bra som jag låtsas vara).
Imorse var jag uppe med tuppen och hurtig som man är så vart det gymmet.
Körde hååårt för att vara en Hampus, känner mig helt matt och glad nu.
Wihu.
Hoppas att dagen kommer fortsätta vara magisk med HV vinst och en bra match mellan Portugal-Sverige.....

Hampus "Hurtbulle" Thorstensson

4 kommentarer:

Petra/Paradise sa...

Idag har man stått å snackat med din mor å far i hallen!
Jag hörde för inte så länge sen att du är uppe i landet å härjar så jag var ju tvungen å ta reda på mer info om detta! KUL! =D
kramis på dej!!
//Petra

Hampus sa...

Hej på dig:).
Kul att du tittade in.
Givetvis är jag här, helt otroligt ställe för en sparvel som mig.
Hoppas du trivs bra med att vara tillbaka i vimmseby:).

Krams

hanna sa...

Hej Hampus!
Det var väl skönt för dig att hv blev finalklara tillslut... :)
Hoppas du har mycket snö där uppe och att vi ses i maj på tränarträffen. Jag lovar att hälsa Tore nästa gång jag springer på honom :) haha.

KRAM

Månsson sa...

du glömde berätta att du träffade mig ;)