2009-03-27

BIB

Nu är man tillbaka i rampljuset, fick en påminnelse om att jag har kvar denna magiska blogg och då måste den uppdateras.
Det som har hänt sedan sist är kortfattat MASSOR.
*Skaffat körkort
*Nått den hedersvärda åldern av 20
*Inhandlat öl och vin själv på systembolaget
*Inte fått koll på mitt finger:/
*Klarat av tränarutbildningen
*Sett Kapten Röd, Carro Klüft, Patrik Kristiansson och en hög till med celebriteter
*Tagit reda på att jag har åkt 258 åk + ett par dagar i trysil.
*Glidit 3/4 av väggen på rumpan, i en otrolig fart.
*Börjat uppdatera Team Clans hemsida
*Haft farmor och farfar på besök

Och ikväll så ska jag börja fota för efterfesten, roligt (hihi). Får låna Sandras magiska kamera, alltid trevligt.

och som utlovat i årets första blogginlägg så kommer jag nu straffa mig själv pga att jag inte uppdaterat så ofta som jag lovat (Hårdträning på gymmet, JIHU)

Hampus "back in buisness" Thorstensson

1 kommentar:

Anonym sa...

haha jag visste det hela tiden, blogga massor nu tills jag kommer så jag är uppdaterad :)