2009-04-13

Update

Jahopp, vad har hänt sen sist?

Jo, vi har haft Jessica på besök. Vi drog ut i backen och "gled", det var som att åka i ett smörpaket och vi skrattade gott åt hur tråkiga åk vi fick. Vädret var dock magiskt, och det gjorde det hela värt det. Kanske sista åken för säsongen...

Istället för att köra en heldag i backen så kom min shopping instinkt fram (min och min, alla andras kanske man ska säga). Köpte mig ett nytt skidställ, tills nästa säsong då.
Ett par lila brallor och en gul jacka, sjukt snyggt om du frågar dom andra.

Vart även en tishe och ett par skor. Sjukt snyggt om du frågar dom andra...

På kvällen vart det lite påskmiddag alá Sandra Matsson och resten av gänget.

(det var i lördags detta inträffade)

igår så var det lite hejdå middag för nicklas som åker hem imorgon, började med lite nya sorter öl hos henke och gick sen vidare till fäbo för lite sammankomst innan det vart dags för Gustav där en fruktat god middag åts. Efter det vart det HC, en av dom roligaste kvällarna jag har haft där ska erkännas.

Imorgon åker som sagt Nickepicke hem, Sandra är i stockholm, jessica är hemma, matsson pluggar, gute har åkt hem.
Då är frågan, vad ska man göra ikväll och imorgon?
Tips och förslag mottages varmt.

Inga kommentarer: