2009-04-06

Besök

Har haft mor far samt syster på besök.
Trevlans! Åkte lite skidor fredag lördag med dem, magiskt väder gjorde inte det hela sämre.
Fick upp en tidningen Vimmerby Shopping, där man kan läsa en helsides artikel om min fågel, kämpen och det kvittrande oraklet Kid.
Igår var det ingen bra idrottsdag försen man fick reda på att utds nya 17åriga stjärna dunkat in 3-2 målet. Titeln är så gott som säkrad.
Att mitt kära HBK fick stryk mot råttorna från stockholm och mitt kära HV fick stryk mot kaffet tänkte jag först inte nämna, men jag tar smällen som en man.

Dagen kommer spenderas med att tvätta, städa lite och sen jobba.
Vi hörs.
Tjooo

1 kommentar:

Svenneblondin sa...

Du är fortfarande skyldig mig en pizza, möjligtvis även pengar. Sen kan vi väl nästan lägga till en pizza till för denna säsong va? Så gott som klart.