2008-09-29

Måndag, Thaidag samt läger

I helgen så var jag tränare för två olika läger i Vimmerby.
Magiskt roligt kan man väl säga. Första dagen var för dom lite yngre, som verkligen vill lära sig något och vill man det blir allting mycket roligare så därför måste jag säga att trots att andra dagen var rolig den med så toppade lördagen. Söndagen var då alltså lite värre eftersom dom lite äldre redan haft tränare som lärt dom andra saker än vad vi försökte lära dom igår. Lite svårare, men samtidigt väldigt nyttig träning för mig som tränare.
Men nu mot årets höjdpunkt, imorgon far jag i sällskap med mr Edvin till Thailand. Dagen har spenderats med diverse inköp, två böcker av Colin Forbes och en bok med någon Tracy. Ska även medtaga Jack utav Ulf Lundell.
Även inköpt lite fika och dyl.
Kvällen ska speneras med att slutföra min packning, och se om man lyckas hålla kilona nere...

Hasta La Vista Baby

Inga kommentarer: