2008-09-23

Kugghjul

"Du skulle kunnat bli godkänd, men det finns saker som är viktiga att du tränar på därför så får du icke godkänt" vad dom härliga bevingade orden ifrån han som höll i min uppkörning idag. Mumma, sån medgång behövs i livet ibland!
Igår så var jag hemma hos Henke, såg först andra halvlek av AIK-LFC, där Kosse fick göra ett tröstmål iallafall. Sedan kom vi till den typen av film som jag hatar, över allting annat, övermänsklig skräckfilm. Mirrors hette filmen, om vi tar bort backspeglarna i bilen idag så tror jag inte jag har kollat i någon mer spegel.
Fick lönebesked ifrån Åbro idag, fick ungefär så mycket jag hade räknat med så är väl synd att klaga. Inte hört något mer ifrån Lindvallen än, men dom hör väl av sig under eftermiddagen eller imorgon hoppas jag.
Planerna för resten av veckan är;
*Sova
*Slappa
*Titta på film
*Slappa
ack så underhållande. Längtar för övrigt inte det minsta till Thailand nu, inte något alls, jag svääär.

That´s all from today

1 kommentar:

Anonym sa...

Invandrare eller gammalt IV-barn som du körde upp för?